Välkommen som medlem

Varmt välkommen till vår gemenskap på Linköpings Golfklubb. Vi erbjuder en rad olika medlemsformer så att du ska hitta något som passar just dig – oavsett om du är nybörjare eller inbiten golfare, spelar mycket eller lite!

Fr.o.m. 2018 är golf godkänt som friskvård och du kan använda ditt friskvårdsbidrag till spelavgiften hos oss! Läs mer om friskvårdsbidraget här.

Välj och köp ditt medlemskap här ›

Familjerabatt

Vi vill välkomna familjer till oss och erbjuder följande familjerabatt:

• Första barnet: ord. pris
  • Andra barnet eller fler: 50% rabatt på spelavgiften

Som barn räknas personer 0-21 år och barnen ska vara folkbokförda på samma adress som en eller båda föräldrarna.

Familjerabatten träder inte in automatiskt, du måste själv meddela kansliet varje år via mail till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Delbetala din årsavgift

Vi erbjuder månadsbetalning via autogiro. Det kostar 59 kr per månad i administrationsavgift och du kan dela upp din avgift jämnt under de månader som är kvar på året. Registrera dig som användare för månadsbetalning genom att klicka på knappen Autogiro nedan. Du behöver också fylla i en autogiroblankett och lämna in den till kansliet. Du kan skriva ut blanketten här eller hämta den på kansliet. Ladda hem blankett här.

Välj och köp ditt medlemskap här ›

Frågor

Tveka aldrig att ta kontakt med kansliet om du har frågor eller funderingar kring medlemskap, 013-26 29 90.

Skåpsavgifter

Överskåp 500 kr